Designed Realities: Production Designer Carol Spier
Carol Spier is al dertig jaar in de filmwereld actief als production designer. Zo heeft ze meegewerkt aan veel films van David Cronenberg, waaronder Eastern Promises (2007), eXistenZ (1999) en Videodrome (1983). Spier wordt geïnterviewd door Timo de Rijk, die momenteel de Premsela Leerstoel Design Cultures aan de Amsterdamse Vrije Universiteit bekleedt. De lezing wordt in samenwerking met Premsela, the Netherlands Institute for Design and Fashion georganiseerd.