De magische tol
Optreden van een tol op een podium, waarbij de tol enthousiast draaiend beelden tot leven wekt van een circusartiest en zijn ezel. Een zeer korte en lieflijke film van Joost van Veen, gemaakt voor kinderen in het kader van het project Grote Kunst voor Kleine Kinderen van Cut-n-Paste en de KRO.