Dans le cadre
Actrice Karine (Norah Krief) doet voor het eerst sinds lang een auditie. Emoties tonen, schakelen, binnen het kader blijven en huilen. Huilen, het is makkelijker gezegd dan gedaan. Haar tegenspeler helpt een handje. Indrukwekkende proeve van bekwaamheid die niet mag ontbreken op een filmfestival.