Conference (Notes on Film 05)
Deze bizarre bijeenkomst illustreert onze onvermoeibare fascinatie voor het Kwaad. De expressieve modulaties van iconische koppen leveren een steeds komischer gezicht op. De soundtrack is een verminkte sample van Chaplins brabbeltaal uit The Great Dictator en geabstraheerd applaus.