Een geheimzinnige circustent in een badplaats aan de Zwarte Zee vormt het begin- en eindpunt van vier bizarre verhalen vol luchtig absurdisme. Een tienermeisje lokt haar sombere internetvriend zeer tegen zijn zin mee naar de echte wereld. De kustplaats wordt onveilig gemaakt door fanatieke padvinders, doven en homo's. Een beroemde acteur hunkert naar de hereniging met zijn zoon, en in het laatste deel volgen we een ambitieuze producent.
De hoofdpersonen streven naar liefde, vriendschap, respect en samenwerking (de titels van de vier delen), maar raken verstrikt in doelloze omzwervingen die de spot drijven met hun ambities. Voor buitenstaanders zijn hun persoonlijke tragedies alleen maar komisch en banaal.
Vrolijke wanhoop, surrealistische knipogen en minimalistische musicalnummers zetten de toon in een schouwspel dat verfrissend afwijkt van de doorsnee Russische artfilm. Regisseur Sergej Loban verwierf een cultreputatie in de undergroundcultuur van Moskou en kreeg voor zijn sciencefictionfilm Dust (2005) de prijs van de Russische filmkritiek.