Cerro negro
Een jonge vrouw bezoekt haar man in de gevangenis. Beiden zijn Braziliaanse immigranten in Lissabon. Haar zoontje blijft achter. Sterk geacteerde, sobere en aangrijpende fictie in grijsblauwe tinten van João Salaviza, die voor zijn korte film Arena in 2009 een Gouden Palm won in Cannes.