Caridea and Ichthyes
Vissen en schaaldieren lijken in een ether van natuurlijke en onnatuurlijke energie te zwemmen. De laatste in een reeks van vijf korte filmstudies in opdracht van het San Francisco Exploratorium, over aspecten van het leven van insecten en dieren die op verrassende wijze in verschillende omgevingen worden bekeken.