Bradley Manning Had Secrets
Korte animatie over Bradley Manning, de klokkenluider die geheime bestanden lekte naar WikiLeaks. Hij wordt geportretteerd als een jonge Amerikaanse soldaat die worstelt met zijn geweten en gender-identiteit, wat blijkt uit zijn chat-logs. ‘Pixel minimalisme’ toegepast op serieuze en provocerende wijze.