Bombes
Kunstenaar Sandra Ghosn imiteert een reeks profielfoto’s van Facebookgebruikers - een bezinning op deze social network site, die stilaan een vruchtbare voedingsbodem blijkt voor narcisme. Op het geluidsspoor gaan ontploffende bommen gaandeweg over in onderhoudende J-pop. Dit werk verbeeldt de ontwikkeling van de harde werkelijkheid naar ontkenning.