Blue Dive
De zee is een bron van leven, maar tegelijk een vernietigende kracht. Alexandrië: drie mensen, die elkaar in de gangen van een ziekenhuis ontmoeten, hebben het gevaar van de zo mooie blauwe zee ervaren. Regisseur Mostafa Youssef onderzoekt de dood in hedendaags Egypte.