Blank
De film opent met de beelden van een verdrietige jonge vrouw. De film besluit met beelden van een wanhopige jonge man op de vlucht in een jungle. Daartussen beelden die een grote hoeveelheid aan informatie bevatten, maar er is nog steeds geen duidelijkheid. Alleen de vertwijfeling van de verdwijning.