BLA BLA
Deze fysieke versie van BLA BLA, van oorsprong een interactief webproject, creƫert een ervaring waarin het publiek de regie in handen heeft. Het geanimeerde verhaal in zes hoofdstukken toont verschillende aspecten van communicatie tussen mensen. Morisset maakte eerder interactieve videoclips voor o.m. Arcade Fire.