Bete & Deise
Kunstenaar Van Oldenborgh onderzoekt maatschappelijke verhoudingen door te kijken naar gebaren in de openbare ruimte. In Bete & Deise vindt een ontmoeting plaats tussen oudgediende telenovela-actrice en politiek activiste Bete Mendes en Deise Tigrona, een van de krachtigste stemmen in Baile-funk. Haar nummer Injeção werd de basis voor M.I.A.’s Bucky Done Gun. Wereldpremière om 22:00 in verzamelprogramma WORMyWOOD: Friday 27.