Beijing: The Second Ring
Videodocument waarin de verkeersstroom in beide rijrichtingen op de 33 bruggen van Beijings tweede ring is vastgelegd. De maker heeft op elke brug telkens één minuut opgenomen per rijrichting. Het hele werk bestaat uit 66 delen en duurt dus 1 uur en 6 minuten.