Bahari
Op een avond dwaalt Amr alleen door de straten van Bahari, op de verarmde oostelijke Nijloever bij Alexandrië. Op zoek naar materiaal voor een kunstproject filmt hij een groepje spelende kinderen. Twee buurtbewoners stellen dat niet op prijs. (AG)