In deze wereldpremière van Miguel Fonseca’s afgewogen en prachtig gefotografeerde As Ondas worden de details van de relatie tussen twee zussen evenwichtig afgezet tegen de onmetelijke oceaan, de klippen en de laat-zomerse luchten. Een Portugees 'verloren paradijs', een gebied dat nog aan schoonheid wint door een gevoel van wezenlijke zwakte en verlies. Een landschap en een drama, beide rijp voor verandering.