Arrastre
Door virtuoos gebruik van camera, montage en geluid weet Brooks een universum te scheppen van plexiglas, papier en steen. Daar gaan dingen en niet-dingen een verband met elkaar aan als hoofdrolspelers in een krachtig, intrigerend drama met onbepaalde parameters.