Alone with the Moon
Peter Burr laat de psychedelische rebellie die hij pleegt als CARTUNE XPREZ en HOOLIGANSHIP even voor wat die is en schept hier een trage, liminale illusie in zwart-wit, voortdurend wisselend van perspectief en uitmondend in een synchroon crescendo met de onheilspellend pulserende soundtrack van Christopher Doulgeris.