Het had een droevige film kunnen zijn over het meisje Aisha Sani Abdullahi dat als kind bijna blind werd en verkommerde in de straten van Nigeria. Maar de film is tamelijk optimistisch en vooral ook mooi gedraaid. Weinig filmmakers maken mooie films in Afrika, dus dat is al een heel verschil.