Agatha
Deze seksuele mijmering in de vorm van een utopische androgyne sciencefiction speelt zich af op een plaats die woorden overstijgt. In de prachtige opnamen tussen de doornstruiken en bemoste leisteenformaties van Snowdonia in Noord-Wales speelt Gibson zelf de hoofdrol. Hier zet zij haar filmische verkenningen voort met een nieuwe losheid en spontaniteit, allemaal binnen het kader van de droomherinneringen van componist Cornelius Cardew.