99 Clerkenwell Road
In een leegstaande winkel worden de paar kenmerken die de ruimte nog heeft gebruikt om een film te maken die vooral over licht gaat. Plafondlampen worden gekleurde bollen en zwierige cirkels. Pilaren zorgen voor vegen en vervagingen, rolluiken worden geperforeerde stencils, langsrijdende bussen werpen lichtbundels naar binnen.