7 Peaks
Zou je op een berg een overzicht krijgen van ons ingewikkelde bestaan? Vliegen er engelen rond? Of moet je er draken bevechten? Deze tijdloze reis over de toppen van Europa is het laatste deel van een drieluik over de culturele betekenis van het landschap, na Desert 79°: 3 Journeys Beyond the Known World en 5 Walks.