5000 Feet Is the Best
Een bestuurder van ‘drones’ beschrijft buiten beeld en off the record de diverse incidenten waarbij zo'n onbemand vliegtuigje op zowel opstandelingen als burgers heeft geschoten, en de psychische problemen die hij daardoor heeft. Regisseur Fast doorsnijdt zijn documentaire opnamen van oorlogsgebieden met vrolijke beelden uit speelfilms die in Las Vegas spelen. Hij wist de werkelijkheid uit door zijn eigen werkelijkheid te bedenken, die daarom niet minder waar is.