11 Flowers
Wang Xiaoshuai kwam als een van de eerste onafhankelijke Chinese filmmakers naar Rotterdam, met realistische, soms grimmige films. Zijn 11 Flowers is een innemende paradox. Wangs meest autobiografische film - en een levendig portret van China ten tijde van de Culturele Revolutie - is tevens het meest klassiek vormgegeven.