ZedCrew
De filmmaker kwam naar Zambia om een documentaire voor een NGO te maken. In zijn vrije tijd schreef hij een verhaal over een hiphopmuzikant en zijn vrienden die illegaal naar Amerika willen emigreren. De Zambiaanse zanger Alvin 'The Lyricist' Fungo speelt de hoofdrol en verzorgde de aanstekelijke muziek.