Wasteland
Via stopmotion-animatie volgt Wasteland de kringloop van het industriële voedselsysteem van akker naar eettafel en weer terug. We zien hoe de werking van de voedselindustrie de gezondheid schaadt van de samenleving die zij geacht wordt te voeden. Geïnspireerd door The Omnivore's Dilemma van Michael Pollan.