Variationen
De in de camera gemonteerde super8-films van Fanderl zijn als kleine correspondenties en contrasten met de realiteit. Bevat blow-ups van: Vögel am Checkpoint Charlie, Ostberlin, Tunnel, Aus dem Empire State Building, Tortelloni, Wilde Wasser en Eisbär.