Triptiek - Beelden van een koninkrijk
De hoop op economische groei, droomwensen die groter zijn dan we ooit kunnen realiseren en de roes van de massa: elk van de drie locaties uit dit drieluik heeft een extreem, monomaan karakter door de eenzijdige gerichtheid op wonen, werken of recreëren. Hierdoor komt de absurditeit en de keerzijde ervan naar voren.