Tre ore
Een dag in Rome. Een man krijgt drie uur verlof van de gevangenis waar hij een straf uitzit wegens moord. Hij ontmoet zijn dochter, met wie hij een eerlijk gesprek voert. Even probeert hij te vaderen. Ingehouden en roerende korte fictie over verbondenheid, sterk geacteerd. Vertoond in Cannes Quinzaine 2010. Voorfilm bij A Little Closer.