Travelogue
Travelogue verwijst naar twee historisch populaire vormen van reisentertainment: het bewegend panorama en het gefilmde reisverslag. Deze mijmering tussen ruimte en tijd belicht de kloof tussen het idee en de ervaring en de problemen die zich voordoen als je een plek via een ander medium probeert weer te geven.