Tiong Bahru
Meest recente korte film van de Desperate Optimists uit Singapore in de Civic Life-reeks, waarin wordt onderzocht hoe mensen zich verhouden tot hun omgeving. Drie heel verschillende personages maken in de loop van een dag in een winkelcentrum hun geliefden deelgenoot van hun hoop en verlangens. Voorfilm bij Grande Hotel.