Tiger Eyes
Regisseur van essayistische documentaires Frank Scheffer maakt speciaal voor de komende jubileumeditie van het IFFR de film Tiger Eyes. Een mozaïek aan de hand van een aantal portretten van internationale filmmakers - waarvan de keuze grotendeels werd bepaald door de directeuren van het IFFR - die representatief kunnen worden genoemd voor de afgelopen vier decennia van het festival.