Theta Rhythm
Het is 24 september 1987, het achtste congres van het Centraal Comité van de Communistische Partij van Servië waarop Slobodan Milosevic de macht greep. Tijdens de speciale tv-uitzending betrapte de camera een van de leden die overmand werd door slaap. Een nauwgezette reconstructie van wat er zich die dag afspeelde.