The Voyagers
Zomer 1977 lanceerde de NASA Voyagers 1 en 2 op een historische reis naar het eind van het heelal - samen, maar toch alleen. Beide ruimtevaartuigen hebben een gouden grammofoonplaat aan boord. Tijdens het samenstellen daarvan werd Carl Sagan dolverliefd op Annie Druyan. De plaat werd een liefdesbrief aan de mensheid en aan elkaar.