The Tent
Gebruikmakend van de geïdealiseerde ambities en apocalyptische urgentie in de oorspronkelijke publicatie Systems uit 1973, herformuleert de film deze elementen in wit licht en bewegende graphics, waardoor een soort ruimte ontstaat - een ideologisch, denkbeeldig compartiment - die de vorm aanneemt van een futuristische tent.