The Rotten Apple
Een verstandelijk gehandicapte vrouw leeft op straat in Calcutta. Op een dag komt er een man in haar leven. Is er een toekomst voor hen? Dit aansprekende eindexamenwerk hanteert sterke 35mm-beelden om het verhaal op een minimalistische manier te vertellen. De film won een prijs op het Bonjour India Festival.