The Orange
Verfrissende animatie met een megalomane sinaasappel als voornaamste karakter. Wat voor consequenties het heeft als de absolute macht plotseling bij zo'n citrusvrucht komt te liggen, wordt door de dwarse animator Nick Fox-Gieg humoristisch verbeeld. Naar een verhaal van Benjamin Rosenbaum.