The Birds Know
Zeer charmante en frisse studentenfilm over een jongen die met behulp van grote droomvogels zijn leven naar een hoger, idyllischer plan tilt. Daar komt onder andere zijn droomvrouw in voor en een meertje. Mooie, subtiele geluidsband draagt veel bij aan de vreemde sfeer in deze ode aan de verbeelding. Voorfilm bij Twin Brothers, 53 Scenes from a Childhood.