The Anarchist Banker
Knap geactualiseerde versie van een kort verhaal van de dichter Fernando Pessoa uit 1922. De setting is een talkshow kort na de kredietcrisis, de gast is een bankier zonder spijt. Welbespraakt lokt hij ons in zijn val en voert ons mee in de onweerlegbare logica van het grootkapitaal.