That We Can No Longer Do
Oskar probeert zijn gevoelens te uiten tegenover een vrouw, terwijl hij moet terugdenken aan de laatste ogenblikken met zijn oudere broer. Via de herinneringen van een jongere broer worden we deelgenoot van een droeve gebeurtenis die we toch nooit helemaal zullen begrijpen. Wat kunnen we verwachten van ons eigen overlijden?