Stasis
Dynamisch camerawerk, de sfeer van de nacht, de drukke straten van Mumbai en Bangalore en de dubieuze klanten van een riksjarijder. Zet daar een veelgelaagde soundtrack onder en je hebt alle ingrediënten voor een intrigerende eindexamenfilm waarin de maker een persoonlijk betoog houdt over het landschap van de stad.