De bezoekers en bewoners van Las Vegas treden op als de nietsvermoedende hoofdpersonen en figuranten in Stardust. Nicholas Provost heeft in Sin City met een verborgen camera het leven van alledag gefilmd en de cinematografische en narratieve codes van Hollywood gebruikt om de beelden te monteren tot een fictiefilm. Een paar echte Hollywoodsterren zoals Dennis Hopper en Jack Nicholson geven - zonder het zelf te beseffen - een gastoptreden.