Small Town Murder Songs
Small Town Murder Songs is geen gewone politiethriller of een klassieke whodunit, maar een karakterstudie; een verhaal over opmerkelijke familiebanden en religieuze dorpsbemoeials. Met een waanzinnige score van Bruce Peninsula, die een rockkoor inzet achter sleutelscènes in slow motion. Een bijzonder en ietwat duister inkijkje in een Canadese subcultuur en de belevingswereld van een mysterieuze man.