Sleep
Op 15-jarige leeftijd werd Kotono verkracht, waarna Natsume werd geboren. Zeventien jaar later leven Kotono, haar verlamde vader Kai en haar dochter als nomaden in een busje. Kotono, die niet meer spreekt, werkt als masseuse. Natsume is bij elke afspraak aanwezig, ook als Kotono ingehuurd wordt voor seksuele handelingen. Met het verdiende geld huren de drie familieleden speurders in die zoeken naar de verkrachter. Als ze hem eindelijk weten te achterhalen, blijkt hij stervende.
Nemuri yusurika, de Japanse filmtitel, betekent sleeping chironomid, ofwel een dansmuggensoort die kan overleven tijdens lange periodes van droogte en extreme hitte. Het insect staat bekend om zijn opvallende weerstandsvermogen en vitaliteit, vergelijkbaar met de jonge Natsume.