Six Strands
Een ironisch verhaal over een naamloze vrouw in Darjeeling die de duurste thee ter wereld maakt. Deze Moonlight Thurston-thee wekt opwindende gevoelens en herinneringen op, en zelfs liefde en hartstocht. Met zijn visuele rijkdom en gelaagdheid heeft Six Strands een onmiskenbaar mystieke uitstraling.