Self Improvement
Zelfhulp is een trend, en is dat eigenlijk al heel erg lang. Self Improvement is een ultrakorte found footage video die in een kort tijdsbestek een discutabele boodschap zeer overtuigend over weet te brengen. Spirituele ontwikkeling gedijt goed in een archaïsche vormgeving.