Route 666
Ergens voorbij nergens zien we de natuur onder verschillende weersomstandigheden, door een caleidoscoop die de vorm aanneemt van een dagboek en een video-ode aan de landschapsbeelden. Kuchars dagboek wordt gevuld met een meesterlijke, speelse weergave van de natuur door middel van krijttekeningen en poppenspel.