Rough Boy
Ze hebben geen makkelijk leven, die twee zussen in Kampala. Het zal ze moeite kosten om dat huisje bij die mooie tuin te behouden. Het is overleven. De jonge zoon van een van de zussen is mentaal gehandicapt en onberekenbaar. Rough Boy is ontwikkeld tijdens een workshop van het door Mira Nair opgerichte Maisha Lab. Voorfilm bij Speak.