Remisequenz
Remisequenz voert de kijker langs een schijnbaar herkenbare wereld, die telkens weer in het onherkenbare afglijdt. De kijker bepaalt zelf wat hij ziet, of wil zien, versterkt door de licht verontrustende soundtrack.