Rayning
Gelaagde, dubbelbelichte beelden in contrastrijke zwart-wit: 16mm-maestro Robert Todd geeft in Rayning meer ruimte aan het filmmateriaal zelf, maar hanteert nog altijd de camera met grote gevoeligheid. “Light rayns-rains-reigns across a dream of tranquility that thickens, darkens and evaporates.” (RT)